Page 2 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 40 of 166

Thread: Multimedia forum

  1. #21
    Enricos's Avatar
    Join Date
    02 Aug 04
    Posts
    2,370
    Thanked
    33 times
    Fav. Player
    Cordoba

    Belgium

    Forum Supporter 10 years of FIF
    Quote Originally Posted by helal25
    lol! thats fkn gold.

    Ohand Enricos, good idea buddy.
    Yup, I'm not saying it for myself, but I would find it quite strange if people who voluntrarely donate something to a forum can't get access to all sections


  2. #22
    Kato's Avatar
    Join Date
    03 Jun 05
    Posts
    4,811
    Thanked
    628 times
    Fav. Player
    CN69

    Italy

    10 years of FIF
    tshirt idea owns

  3. #23
    snake's Avatar
    Join Date
    09 Aug 04
    Posts
    21,231
    Thanked
    8,805 times

    Syria

    10 years of FIF
    Quote Originally Posted by Katiey86
    tshirt idea owns
    i dunno

    i really dont see how this goes with this multimedia idea lol.

    i mean could we even make them look good? and if we can i wouldnt of donated if i knew i could of bought one of them lol


  4. #24
    Handoyo's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    24,993
    Thanked
    6,599 times

    Indonesia

    32 Forum Supporter 10 years of FIF Most Important Member
    Yes, that's a good idea Enricos. Donaters will automatically enjoy the privelege of the Multimedia forum. After all, the purpose of the forum was to prevent leechers and exclusively reserved downloading for those who have contributed to the forums.


    Handyo

  5. #25
    Edlaut's Avatar
    Join Date
    13 May 05
    Posts
    2,147
    Thanked
    70 times
    Fav. Player
    All at Inter

    Armenia

    29 Forum Supporter
    Quote Originally Posted by Handoyo
    Yes, that's a good idea Enricos. Donaters will automatically enjoy the privelege of the Multimedia forum. After all, the purpose of the forum was to prevent leechers and exclusively reserved downloading for those who have contributed to the forums.


    Handyo
    In this case, I'm a bit scared, 'cause there is no my name written in donaters list
    http://www.armenian-soccer.com
    Armenian Soccer Videos

  6. #26
    Handoyo's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    24,993
    Thanked
    6,599 times

    Indonesia

    32 Forum Supporter 10 years of FIF Most Important Member
    Quote Originally Posted by Edlaut
    In this case, I'm a bit scared, 'cause there is no my name written in donaters list
    Man, donated or not, you're safe, don't worry. You've helped the forum in finding a lot of videos in the past, this is the only way we can ever repay you.


    Handyo

  7. #27
    Edlaut's Avatar
    Join Date
    13 May 05
    Posts
    2,147
    Thanked
    70 times
    Fav. Player
    All at Inter

    Armenia

    29 Forum Supporter
    Thanks, Han
    Just was kidding...
    http://www.armenian-soccer.com
    Armenian Soccer Videos

  8. #28
    Inter101's Avatar
    Join Date
    07 Feb 06
    Posts
    1,115
    Thanked
    3 times
    Fav. Player
    JZ, REcoba, Cam



    Quote Originally Posted by helal25
    lol i can just see it now.

    First post:
    'Hans late night adventures: Volume1'

    lol nah im kiddin its all good. i like the concept

    loooool
    ohhhhhhh..


    anyways I'm nowhere near 1000 (far from a hundred in fact) but I'm new and any inter goals or clips or compilations (Btw does it have to be inter related?) I have you all probably have got them anyway so is there anyway around this or do I have to post like 900+ posts in a day?

    when does this much awaited forum open anyway?
    Take What's Yours......

  9. #29
    minterke's Avatar
    Join Date
    05 May 05
    Posts
    7,657
    Thanked
    463 times
    Fav. Player
    99

    Canada

    Quote Originally Posted by Inter101
    loooool
    ohhhhhhh..


    anyways I'm nowhere near 1000 (far from a hundred in fact) but I'm new and any inter goals or clips or compilations (Btw does it have to be inter related?) I have you all probably have got them anyway so is there anyway around this or do I have to post like 900+ posts in a day?

    when does this much awaited forum open anyway?
    Nah man don't worry about it you're Canadian bro I've got connections they'll let you in.
    ████████████████████████████████████

    *18* VERO

  10. #30
    Handoyo's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    24,993
    Thanked
    6,599 times

    Indonesia

    32 Forum Supporter 10 years of FIF Most Important Member
    Quote Originally Posted by Inter101
    anyways I'm nowhere near 1000 (far from a hundred in fact) but I'm new and any inter goals or clips or compilations (Btw does it have to be inter related?) I have you all probably have got them anyway so is there anyway around this or do I have to post like 900+ posts in a day?

    when does this much awaited forum open anyway?
    No way around it. Just post any random stuff, it doesn't matter whether we already have it or not.

    And it'll be open at the start of next season.


    Handyo

  11. #31
    Edlaut's Avatar
    Join Date
    13 May 05
    Posts
    2,147
    Thanked
    70 times
    Fav. Player
    All at Inter

    Armenia

    29 Forum Supporter
    Han, let me know, if you need any multimedia staff for the thread
    http://www.armenian-soccer.com
    Armenian Soccer Videos

  12. #32
    Hammoudi's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    13,378
    Thanked
    10 times
    Fav. Player
    Internazionale



    Quote Originally Posted by Mike
    I can't wait to see..

    The Koala Incident


    He claims he was drugged, he claims it was an accident, but a Koala does not get a yeast infection from eating fruit.


    Starring Helal25 as the Convict


    LOL That is funny! Helal seems to be a repeat offender, I remember a Kangaroo incident as well...

    BTW, Pardon my ignorance, but who is Dr. Freedman?

  13. #33
    minterke's Avatar
    Join Date
    05 May 05
    Posts
    7,657
    Thanked
    463 times
    Fav. Player
    99

    Canada

    Quote Originally Posted by Hamed
    [/left]

    LOL That is funny! Helal seems to be a repeat offender, I remember a Kangaroo incident as well...

    BTW, Pardon my ignorance, but who is Dr. Freedman?
    The veteranarian (don't ask lol)
    ████████████████████████████████████

    *18* VERO

  14. #34

    Join Date
    20 Jul 04
    Posts
    8,178
    Thanked
    2,104 times
    Old name
    Khaled

    Vatican

    Forum Supporter 10 years of FIF
    ok so what are the rules to get into it when it opens up?and also this multimedia forum u can call it the media booth then u can open a thread for something different,for example one for "inter" one for "world soccer"one for music etc,just a suggestion.

  15. #35
    Handoyo's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    24,993
    Thanked
    6,599 times

    Indonesia

    32 Forum Supporter 10 years of FIF Most Important Member
    My current plan right now is to have a main forum, whereby we post all Inter multimedia and to have 2 sub-forums, one each for request (any kind of football multimedia) and another for non-Inter multimedia.

    As for the rules and when it's gonna open up, read the announcement.


    Handyo

  16. #36
    Marcello's Avatar
    Join Date
    03 Dec 05
    Posts
    4,735
    Thanked
    66 times
    Fav. Player
    J.Cesar

    Australia

    10 years of FIF
    I dont no what this fourm might be like but cant we have sum kinda program on here or...sum sorta thing that we upload to this so it never will expire ?

  17. #37
    minterke's Avatar
    Join Date
    05 May 05
    Posts
    7,657
    Thanked
    463 times
    Fav. Player
    99

    Canada

    You mean uploading it to the server...is that possible?
    ████████████████████████████████████

    *18* VERO

  18. #38
    Wallace Wallace's Avatar
    Join Date
    18 Jun 05
    Posts
    13,275
    Thanked
    14,035 times
    Fav. Player
    Wallace
    Old name
    Wallace

    Brazil

    88 Forum Supporter 10 years of FIF
    I don't think so, ftp is one way, but it wastes a lot of bandwidth.
    Wallace

  19. #39
    snake's Avatar
    Join Date
    09 Aug 04
    Posts
    21,231
    Thanked
    8,805 times

    Syria

    10 years of FIF
    Quote Originally Posted by Marcello
    I dont no what this fourm might be like but cant we have sum kinda program on here or...sum sorta thing that we upload to this so it never will expire ?
    We need somebody who has like t1 upload speed. And there computer must be on for a while.

    Cause FTP rocks if we use it well.


  20. #40
    Handoyo's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    24,993
    Thanked
    6,599 times

    Indonesia

    32 Forum Supporter 10 years of FIF Most Important Member
    Quote Originally Posted by Marcello
    I dont no what this fourm might be like but cant we have sum kinda program on here or...sum sorta thing that we upload to this so it never will expire ?
    Quote Originally Posted by Mike
    You mean uploading it to the server...is that possible?
    I might just do so. However, only me & Tim will be able to upload the files to our server. So the likely scenario is that you post the file though YSI, Megaupload, etc, as per normal, we (I ) download it and if I decided it's good enough to be on the server on a permanent basis, I'll upload it.

    I'm gonna upload some of my stuff too.

    Quote Originally Posted by Sasuke12
    I don't think so, ftp is one way, but it wastes a lot of bandwidth.
    Yeah. I'll have to consult again with Tim on the long term basis but as of now, we have a lot of spare bandwidths per month so I think we can afford to upload some stuff to the forum's server.

    But it's gonna be under close monitor, the moment we think that the forum's bandwidth is under jeopardise, we'll remove the files from the server immediately. A slightly better scenario than that would be that the files uploaded to the server are limited to those very exclusive rare ones.

    Btw, Sasuke, it seems like you know this stuff so, can you please tell us what difference does http or ftp downloads on the impacts to our bandwidth? Thanx.


    Handyo

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •