Results 1 to 18 of 18

Thread: Hey i'm new

  1. #1
    angelwinks52's Avatar
    Join Date
    24 Aug 06
    Posts
    29
    Thanked
    0 times
    Fav. Player
    i like Figo and



    Hey i'm new

    Hey my name is Ivone im 15 years old and i live in Portugal!!

    im a huge fan of Materazzi...and its nice to meet you all!!

    Great forum
    **AnGeLwInKs** **MwAh**

  2. #2
    snake's Avatar
    Join Date
    09 Aug 04
    Posts
    20,808
    Thanked
    7,998 times

    Syria

    10 years of FIF
    I welcomed you in another thread, but here it is again. Welcome.

    How come you like Materazzi so much? Are you an inter fan or do you just follow Matrix and Figo?


  3. #3
    Pajo's Avatar
    Join Date
    08 Apr 06
    Posts
    35,934
    Thanked
    20,800 times
    Fav. Player
    Sergio Aguero!

    Macedonia

    10 years of FIF
    This is great form indeed... Welcome to FI mate, have a great time here and have fun... And keep posting.
    "This wonderful night will give us the colours for our crest: black and blue against a backdrop of gold stars. It will be called Internazionale, because we are brothers of the world."

    Derby d'Italia, why the rivalry?
    My message to JuBe cunts

  4. #4
    Mason's Avatar
    Join Date
    01 Sep 06
    Posts
    18
    Thanked
    0 times



    Most welcome.Enjoy your time here
    http://www.interbbs.net/index.asp

  5. #5
    Ro1908's Avatar
    Join Date
    29 Aug 06
    Posts
    25
    Thanked
    0 times
    Fav. Player
    Cordoba



    Aha ,a huge fun of Materazzi in Portugal,kinda weird~
    Hope is a good thing. Maybe the best of things. A good thing never dies.

  6. #6
    Lamb of God's Avatar
    Join Date
    26 Oct 05
    Posts
    1,518
    Thanked
    3 times
    Fav. Player
    Cambiasso



    hey there a big hi to portugal well welcome to inter forum im sure you gonna have a great time with the inter dudes we have here.take care mate.matrix rocks.
    For the weakest of the weak
    For the lowest of the low
    My voice for the voiceless
    My fists for the innocent

  7. #7
    Pi's Avatar
    Join Date
    24 Oct 05
    Posts
    1,386
    Thanked
    0 times



    Quote Originally Posted by angelwinks52
    Hey my name is Ivone im 15 years old and i live in Portugal!!

    im a huge fan of Materazzi...and its nice to meet you all!!

    Great forum
    Welcome, I'm from Portugal too. Enjoy our Forums and keep posting. I saw you in the "Our Cities", are you from Algarve?
    Last edited by Pi; 01 Sep 06 at 17:36.

  8. #8
    Frisko's Avatar
    Join Date
    11 May 04
    Posts
    13,287
    Thanked
    1,503 times
    Fav. Player
    El Principe

    Italy

    FIF Special Ones 10 years of FIF
    Hey, welcome, God knows we need some more Materazzi fans around here!

    Keep posting!
    22/04/07 15th
    18/05/08 16th
    16/05/09 17th
    16/05/10 18th
    22/05/10 CHAMPIONS OF EUROPE
    18/12/10 WORLD CHAMPIONS
    29/08/09 Milan 0 Inter 4 Thiago Motta, Milito (p), Maicon, Stankovic - Dominated and outclassed
    Materazzi World Champion

  9. #9
    M.Adnan's Avatar
    Join Date
    07 Feb 05
    Posts
    7,727
    Thanked
    3,686 times
    Fav. Player
    Tomas Locatelli

    Kuwait

    19 10 years of FIF Forum Supporter
    Welcome Materazzi fan.

    man.. 75 here also. What can I say?

    alright..

    a gift for you, Materazzi's first interview as an Inter player. :

    MATERAZZI: "PLAYING IN SAN SIRO WILL BE A HONOR FOR ME"
    Tuesday, 19 June 2001 18:04:03 Perugia captain and future Inter player Marco Materazzi broke the record for a defender’s goals in Serie A with his 12th of the season.
    In total Materazzi has scored 17 goals in three seasons with Perugia, becoming the club’s third topscorer.
    Now he talks about his debut in Milan:"Playing in San Siro represents a dream for every football player. I played in England as well and I saw there several stadiums: none of them is cooler than the one in Milan. Playing there will be a honor, a privilege for me. I have already entered San Siro pitch, but I am fancying about the most important goal I could ever score: the decisive one against AC Milan, during the next derby".

    "Alla Juve non sono dei gentlemen, la mafia" Karl Heinz Rummenigge

  10. #10
    Executioner's Avatar
    Join Date
    19 Jul 06
    Posts
    536
    Thanked
    0 times
    Fav. Player
    Javier Zanetti



    How'd you get that?^ It's pretty damn old.

    Hey angelwinks52. Welcome to the site. Enjoy your stay.

  11. #11
    Inter101's Avatar
    Join Date
    07 Feb 06
    Posts
    1,115
    Thanked
    3 times
    Fav. Player
    JZ, REcoba, Cam



    Welcome, Ivone. Your a girl rite? neways post alot and get to kno evryone betta
    Take What's Yours......

  12. #12
    Forza ragazzi's Avatar
    Join Date
    21 Feb 05
    Posts
    6,738
    Thanked
    131 times
    Fav. Player
    Javier Zanetti

    Norway

    Welcome. Hablas portugues? Haha. I suck in Portuguese gramatic, more in Portuguese at all But Spanish, though, I know some

    Enjoy your stay.
    "It will be born here, at the "Orologio (Watch)" restaurant, meeting place of artists and it will be always a team of great talent. On this splendid night it's colours will be given: The black and the blue with a golden background of the stars. It will be called Internazionale, because we are brothers of the world."



    Mourinho for Inter coach 2008/2009! --> Mourinho = Inter coach 2008/2009!

  13. #13
    angelwinks52's Avatar
    Join Date
    24 Aug 06
    Posts
    29
    Thanked
    0 times
    Fav. Player
    i like Figo and



    Hey ok im gonna answer you questions
    yeah i live in the Algarve....lol i am a girl i am a Materazzi fan...cuz theres more to football than Cristiano Ronaldo.....oh and thanx for posting that interview...sweet lol i speak Portuguese and i understand a little bit of Spanish...and dont hate me but i do only watch inter games cuz of Figo and Materazzi....but i wanna learn more about Inter so im counting o you guys to help me out ok!!

    thanx***
    **AnGeLwInKs** **MwAh**

  14. #14
    Pi's Avatar
    Join Date
    24 Oct 05
    Posts
    1,386
    Thanked
    0 times



    Quote Originally Posted by angelwinks52
    Hey ok im gonna answer you questions
    yeah i live in the Algarve....lol i am a girl i am a Materazzi fan...cuz theres more to football than Cristiano Ronaldo.....oh and thanx for posting that interview...sweet lol i speak Portuguese and i understand a little bit of Spanish...and dont hate me but i do only watch inter games cuz of Figo and Materazzi....but i wanna learn more about Inter so im counting o you guys to help me out ok!!

    thanx***
    I live in Alentejo, you are in luck we are having a hot September, I bet the water feels great this time of the year.

    Also if you want to know more about Inter you can do it here: http://www.javierzanetti.net/forums/...splay.php?f=29 or in here www.inter.it

  15. #15
    Stefan's Avatar
    Join Date
    04 Mar 04
    Posts
    21,868
    Thanked
    2,176 times
    Fav. Player
    Zanetti

    South Africa

    Forum Supporter 10 years of FIF
    Welcome to the forum. Hope you have a great time and keep posting.
    Forza Inter per sempre!!!!
    Jose responding after the derby:"We could only have lost by having six people on the park, as even with seven, we would have won. "
    New Domain name
    www.forzainterforums.com


  16. #16
    angelwinks52's Avatar
    Join Date
    24 Aug 06
    Posts
    29
    Thanked
    0 times
    Fav. Player
    i like Figo and



    Quote Originally Posted by Pi
    I live in Alentejo, you are in luck we are having a hot September, I bet the water feels great this time of the year.

    Also if you want to know more about Inter you can do it here: http://www.javierzanetti.net/forums/...splay.php?f=29 or in here www.inter.it
    In the Alentejo...omg it must be so hot there.....lol yeah the water is sooo great....

    ok thanx for the links!!
    **AnGeLwInKs** **MwAh**

  17. #17
    Pi's Avatar
    Join Date
    24 Oct 05
    Posts
    1,386
    Thanked
    0 times



    Quote Originally Posted by angelwinks52
    In the Alentejo...omg it must be so hot there.....lol yeah the water is sooo great....

    ok thanx for the links!!
    You're welcome and you are right it's really hot here thankfully (and hopefully) it's only until tomorrow.

  18. #18
    interlab's Avatar
    Join Date
    10 Jul 06
    Posts
    633
    Thanked
    18 times
    Fav. Player
    J.Zanetti,Cuchu

    Kosovo

    welcome to the interistas forum angelwinks52
    enjoyy heree
    Marco Materazzi :Now I can finally write this, because I wrote it on a contract: Ill be Inter for life,

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •