brakbrak's latest activity

  • brakbrak
    brakbrak replied to the thread UEFA Champions League 2021/2022.
    Pretty much and talking shit about milan losing close games to the likes of Atletico and Liverpool lol we'd be murdered in that group
  • brakbrak
    brakbrak reacted to Gaindé's post in the thread Lautaro Martinez with Like Like.
    So you still don't have any criteria. Makes sense given how you confused Pinamonti and Esposito tbh. The argument about many coaches...
  • brakbrak
    brakbrak replied to the thread Mauro Icardi.
    Lisandro Lopez must be a lousy friend then lol
  • brakbrak
    brakbrak reacted to Mr-Intermilan's post in the thread Lautaro Martinez with Like Like.
  • brakbrak
    brakbrak reacted to Il Drago's post in the thread Lautaro Martinez with Like Like.
    That was Pinamonti. Esposito didn't take part in our pre-season and he joined Basel in early July.
  • brakbrak
    brakbrak reacted to Bluenine's post in the thread Nicolò Barella with Like Like.
    You forget Jorginho, who is one of the favourites to win the Ballon d'or! Italy have a wealth of quality in the midfield now. A good...
  • brakbrak
    brakbrak replied to the thread Edin Džeko.
    That goal is the true definition of class is permanent. Goddamn,what a volley that was. One hell of a signing.
  • brakbrak
    brakbrak reacted to magnesium's post in the thread Inter - Sheriff (19 Oct 21) [3-1] with Like Like.
    I don't mind as long we not conceded with Brainfart / useless defending goal. That free kick is amazing, even you put best GK in the...
  • brakbrak
    Much needed win, but still worrisome that we once again failed to keep a clean sheet. Move on to the next one, vidal must start against...
  • brakbrak
    Dumfries had like 1 good game and was hailed as a God by some people here lol
  • brakbrak
    It's less painful to accept early that Sensi is always injured lol
  • brakbrak
    brakbrak reacted to DARi0's post in the thread Inter - Sheriff (19 Oct 21) [3-1] with Like Like.
    Ciao Radu, Sorry to hear you`re unable to attend the match. This comes as short notice for this community, as most of the English...
  • brakbrak
    brakbrak reacted to RickyMaravilla'sRightFoot's post in the thread Mauro Icardi with Like Like.
    Damn Icardi-Wanda gossip is entertaining as shit :lol: You reap what you sow. They’re both shitty people and deserve this 100% I guess...
  • brakbrak
    brakbrak replied to the thread Mauro Icardi.
    As I said kudos to him for taking the high road, though imo it was not at all necessary and I'm not shaming him for doing so. As I said...
  • brakbrak
    brakbrak replied to the thread Joaquín Correa.
    Cancel culture is real and it's happening everywhere lol Going back to him, this dude was our marquee signing and he's been playing...
Top