Italian Serie A 2023/2024

Alex de Large

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Mar 12, 2005
Messages
16,109
Likes
2,041
10 years of FIF
Its pointless to watch this, Napoli are less shit than Roma and Milan, but they have 0 morale now after coming down to earth. Juve is so disgusting, and yet they always find a way to win
 

pupivn

Capitano
Capitano
Joined
May 24, 2010
Messages
3,775
Likes
3,369
Elmas is better than Zielinski at the moment, right sub
 

vex

Capitano
Capitano
Joined
Dec 13, 2017
Messages
3,480
Likes
3,240
Favorite Player
Don't have one.
Its pointless to watch this, Napoli are less shit than Roma and Milan, but they have 0 morale now after coming down to earth. Juve is so disgusting, and yet they always find a way to win
Look at their player's contract situation, no wonder morale is zero. Imo even if spalletti stayed, he would have similar problems. And the current fraud on the bench doesn't help either.
 

Raul Duke

Allenatore
Allenatore
Joined
Dec 19, 2008
Messages
6,352
Likes
1,808
Favorite Player
Milito
Forum Supporter
10 years of FIF
How to Juve get wins playing like this. That is to say, not playing at all.
 

Raul Duke

Allenatore
Allenatore
Joined
Dec 19, 2008
Messages
6,352
Likes
1,808
Favorite Player
Milito
Forum Supporter
10 years of FIF
These fucking Napoli crosses
 
  • Like
Reactions: Jnr

Besnik

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Mar 3, 2009
Messages
18,451
Likes
5,365
10 years of FIF
This gobbi display is brutal :lol:

I can't feel sorry for the result. Napoli had all the chances of the world in the first half, but they're inept fucks.

We have to focus on our own thing. Any favour that comes to our side is a bonus. Gobbi will eventually capitulate, you can't last long with approaches like this. Just be patient and see.
 

Batman

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Jun 7, 2010
Messages
14,127
Likes
1,368
Favorite Player
Icardi
10 years of FIF
Napoli were shit, Juve wont last forever.
 

Jnr

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Feb 14, 2007
Messages
11,408
Likes
5,006
Favorite Player
Il Capitano
Forum Supporter
10 years of FIF
Naah, they are gonna be like this until May. Right on our asses. So whats next. Hoping for a Dybala-Lukaku performance to stop them? Allegri is back at their roots, 1-0 wins with fuck the nice display, its only 1 shot 1 goal football in Turin.

They have the mentality now imo, they are defensive wall. If you let them score first its over. But all the fucking teams can't score before them, like us. Chasing a result vs this deep defending Rube , only WC strikers like Thuram and Lauti can open it.
 

Choppin Onions

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Aug 16, 2004
Messages
11,580
Likes
3,216
Favorite Player
Skriniar
Forum Supporter
10 years of FIF
Terrible miss from Kvara in the 1st half. One on one with the keeper and sends it into the stands. Just brutal.

Juve will not fade from the scudetto race it’s clear as day. Allegri only has to get them motivated once a week. If they remain healthy, they’re gonna be in the running till the very end.
 

ElDuccio

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Mar 10, 2013
Messages
11,784
Likes
3,038
Favorite Player
Il Fenomeno
10 years of FIF
If I remember correctly, there was a season when we had a series of 1-0 wins like this under Mancini.
thats exactly what i was thinking now. That story ended at January, i remember it as it was yesterday. We were playing for the "winter champion" title with Juve and i think Napoli. Inter needed to win against Sassuolo at home but lost. Juve got winter champion while Inter started to fall appart and we don't even made it for the 4. place.
 

bubba zanetti

Allenatore
Allenatore
Joined
Sep 8, 2020
Messages
8,840
Likes
9,502
Favorite Player
Chino Recoba
Gobbi will eventually capitulate, you can't last long with approaches like this. Just be patient and see.
You are saying this for last two months. They can win like this whole fucking season, I can see that. Fuck, now I am pissed that I wanted them to beat beelan in that shitty match a month ago. This is disgusting. Fucking Allegri and this cattenacio crap.
 

Jnr

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Feb 14, 2007
Messages
11,408
Likes
5,006
Favorite Player
Il Capitano
Forum Supporter
10 years of FIF
Terrible miss from Kvara in the 1st half. One on one with the keeper and sends it into the stands. Just brutal.

Juve will not fade from the scudetto race it’s clear as day. Allegri only has to get them motivated once a week. If they remain healthy, they’re gonna be in the running till the very end.
Yeah, the problem is our fixture list. We will burn out with SC, Coppa, UCL and Serie A. Allegri has been humiliated in UCL 2 years straight, but Serie A 1-0 wins is his bread and butter, always has been.

The worst that could happen is us dropping 2-3 matches when we are exhausted and be -9 pts behind or smth. Uncatchable. I can see exactly this trajectory.
 
Top