The bullshit thread

crzdcolombian

La Grande Inter
La Grande Inter
Joined
Aug 2, 2007
Messages
12,373
Likes
505
Favorite Player
Cryptozo d King
10 years of FIF
Maybe he upgraded the tv after tonight :lol:

Not I went to my 7 year olds nephews hockey game after. Those kids played 10x better than Colombia and Inter last week combined. Nephew scored 2 goals was cool. Also they played in the local mini league hockey stadium so that was pretty sweet.

I have a 65 inch Oled was like 3k not breaking it :)
 

Candreva Crosses

Allenatore
Allenatore
Joined
Feb 5, 2016
Messages
9,634
Likes
2,531
Favorite Player
Sheik Salman
Old username
EEeyOO
Not I went to my 7 year olds nephews hockey game after. Those kids played 10x better than Colombia and Inter last week combined. Nephew scored 2 goals was cool. Also they played in the local mini league hockey stadium so that was pretty sweet.

I have a 65 inch Oled was like 3k not breaking it :)
meh, 4k is way better 🙃
 
  • Like
Reactions: MVD

xthetap

Primavera
Primavera
Joined
Sep 12, 2017
Messages
162
Likes
268
Favorite Player
Nic Barella
My new pickup line in the club from now on will be: "hey, you know I briefly managed to match the number of posts I made on FIF to the number of likes I got?" impressive I know :cool::cool:
 

Sawyer

Capitano
Capitano
Joined
Jul 22, 2007
Messages
3,000
Likes
4,296
Favorite Player
Brozovic
10 years of FIF
Forum Supporter
Most Passionate Member
My new pickup line in the club from now on will be: "hey, you know I briefly managed to match the number of posts I made on FIF to the number of likes I got?" impressive I know :cool::cool:
Liked it for ya to keep up appearances, good lad. Enjoy the women in Aberdeen... *dry boak*
 

Candreva Crosses

Allenatore
Allenatore
Joined
Feb 5, 2016
Messages
9,634
Likes
2,531
Favorite Player
Sheik Salman
Old username
EEeyOO
My new pickup line in the club from now on will be: "hey, you know I briefly managed to match the number of posts I made on FIF to the number of likes I got?" impressive I know :cool::cool:
Ruined it for you. Not sorry. Hopefully you were fast enough to pickup someone
 

wera

might be Deadpool
La Grande Inter
Joined
Mar 28, 2011
Messages
25,763
Likes
2,739
Favorite Player
Bea Arthur
10 years of FIF
Most Diverse Poster
haha meant 4k :(... tho honestly 4k is kind of crappy since almost nothing is 4k other than video games

like sometimes watching tv and its like wow this looks like crap when its not a 4k feed.
Youtube videos, movies and documentaries - are we a joke to you?
 

Sawyer

Capitano
Capitano
Joined
Jul 22, 2007
Messages
3,000
Likes
4,296
Favorite Player
Brozovic
10 years of FIF
Forum Supporter
Most Passionate Member
Did you hear about this? Quite shocking.


My wife told me about it this morning, well, she said "have you heard about Alec Baldwin" and i responded "ffs not another nonce" haha.

Serious note, really sad story and visually upsetting for everyone involved. Thoughts to the family of deceased and injured and Alec/crew.
 
  • Like
Reactions: MVD

wera

might be Deadpool
La Grande Inter
Joined
Mar 28, 2011
Messages
25,763
Likes
2,739
Favorite Player
Bea Arthur
10 years of FIF
Most Diverse Poster
Yeah I ain't acting in nothing that has pistols, ever. Or just make the muzzle flashes digitally.
 

TheNetworkZ

Allenatore
Allenatore
Joined
Mar 13, 2012
Messages
7,829
Likes
1,297
Favorite Player
The Bro

xthetap

Primavera
Primavera
Joined
Sep 12, 2017
Messages
162
Likes
268
Favorite Player
Nic Barella
Just got home from the party now, I'm sure @Sawyer is happy to know that I pulled no birds, even though my friend did. my pal is dead in his bed, I'm just left here to wonder how our beloved Inter is going to do against that evil we call Juventus.
 

wera

might be Deadpool
La Grande Inter
Joined
Mar 28, 2011
Messages
25,763
Likes
2,739
Favorite Player
Bea Arthur
10 years of FIF
Most Diverse Poster
crazy Japanese :lol:

 

forzainter257

Capitano
Capitano
Joined
Mar 22, 2018
Messages
3,720
Likes
892
Favorite Player
Lautaro
I'm on week 3 of Uni, man this shit is already stressing me out pretty bad, just so many deadlines and things to think about really knocks it out of you, I used to laugh at people that live for the weekend but I'm starting to get it now. (not that I have that bad, I'm well aware this is nowhere near what some people need to go through in their daily life) I did get some relief Saturday though at the Scotland game vs Israel. What a game that was.
the real stress will start after you finish your degree. If I were you, I would not rush to get out of the university, instead I would enjoy every moment to the fullest. You are now living one of your best times in your life.
 

Sawyer

Capitano
Capitano
Joined
Jul 22, 2007
Messages
3,000
Likes
4,296
Favorite Player
Brozovic
10 years of FIF
Forum Supporter
Most Passionate Member
Just got home from the party now, I'm sure @Sawyer is happy to know that I pulled no birds, even though my friend did. my pal is dead in his bed, I'm just left here to wonder how our beloved Inter is going to do against that evil we call Juventus.
Sawyer has no standards mate, i'd fuck my floor if it had a hole in it :) Hope you had good craic.
 

Candreva Crosses

Allenatore
Allenatore
Joined
Feb 5, 2016
Messages
9,634
Likes
2,531
Favorite Player
Sheik Salman
Old username
EEeyOO
the real stress will start after you finish your degree. If I were you, I would not rush to get out of the university, instead I would enjoy every moment to the fullest. You are now living one of your best times in your life.
Wtf? I finished it and I've been enjoying life now :lol:
 

forzainter257

Capitano
Capitano
Joined
Mar 22, 2018
Messages
3,720
Likes
892
Favorite Player
Lautaro
Wtf? I finished it and I've been enjoying life now :lol:
Well, I didn't say you won't enjoy the life after finishing the university ;). I am just saying that it's gonna be more stressful due to piled up responsibilities. I am sure most of the people had their best years when they were students. I really miss mine although I admit I hated studying too.
 

Candreva Crosses

Allenatore
Allenatore
Joined
Feb 5, 2016
Messages
9,634
Likes
2,531
Favorite Player
Sheik Salman
Old username
EEeyOO
Well, I didn't say you won't enjoy the life after finishing the university ;). I am just saying that it's gonna be more stressful due to piled up responsibilities. I am sure most of the people had their best years when they were students. I really miss mine although I admit I hated studying too.
Well I guess its different for everyone. Studies for me ment being busy 247 with my brain always thinking about the next exam while work for me starts in the morning and ends at 4PM then I go home and don't think 2 thoughts about it.

Maybe it is also an economic question, I aint rich like the rest of FIF so student years were hard in that perspective too. Nothing enjoyable about that 😅
 
  • Like
Reactions: MVD

forzainter257

Capitano
Capitano
Joined
Mar 22, 2018
Messages
3,720
Likes
892
Favorite Player
Lautaro
Well I guess its different for everyone. Studies for me ment being busy 247 with my brain always thinking about the next exam while work for me starts in the morning and ends at 4PM then I go home and don't think 2 thoughts about it.

Maybe it is also an economic question, I aint rich like the rest of FIF so student years were hard in that perspective too. Nothing enjoyable about that 😅
Lol, I think 95% of people were broke when they were students, including me. I remember eating my student's pasta ( macaroni with tomato sauce) every day. The shortage of money and being happy with minimum things actually makes the memories even sweater. You will remember my post with a smile of agreement when you get to your late thirties ;)
 
Top